неділя, 15 вересня 2013 р.

Порада для всіх хлопців/чоловіків

Любі мої, друзі! - як казав колишній президент України...
Якщо вам треба буде колись відмовити дівчині, яка пропонує дружбу/кохання/тощо,
дуже прошу зробіть це ПРАВИЛЬНО один раз, і вона все зрозуміє і відчєпиться назавжди!


правило нумер один: НЕ ІГНОРУЙТЕ її повідомлення,
правило нумер два: НАПИШІТЬ їй наступне:

"<Ім'я дівчини>, живи своїм життям, а я тобі не потрібен, так само, як і ти мені. То нащо те фрагментаризоване спілкування? Я не спілкуватимусь більше з тобою. Та то не означає, що ти мені неприємна, огидна чи я тобі бажаю зла. навпаки, я радію з того, що ти є і дуже далеко від мене. сподіваюся, що ти досягнеш усього , чого хочеш."

Все! 

Невже це так складно сформувати цей простий і зрозумілий текст?
Невже у вас буває такий ступор, що аж так важко написати такий от собі зрозумілий текст?
Шкода, що мами нас не вчать в дитинстві що у хлопчиків дуже часто буває словесний/розумовий кретинізм! І шкода, що ВАС мами не навчили!

Тому приходиться іноді робити отаку ліквідацію безграмотності.

П.С.: окремо дякую шкільному вчителю англійської мови за корректно сформований текст "відмови"


Немає коментарів:

Дописати коментар