неділя, 23 березня 2014 р.

Інтимна лірика #2

Тема Греції була присутня в усіх наших студентських пригодах ;)


Чого мене так зраджує душа?
Як бачу я тебе - одразу все!
Пропала я!
І рятуватися не знаю вже і як,
І скоро в голову мабуть заб`ю собі залізний цвях!
І все пишу, і все малюю,
А все твій образ я відтворюю,
Я наче мрію, тебе кожен день плекаю.
Коріння в душі моїй від кохання цього проростає
Я знаю, ще доля нас зведе з тобою.
Аби не обернулася та зустріч для нас обох бідою.
Та не горюю і не плачу,
А так ледь усміхаюся і конячкою я далі скачу.
Бо тільки в русі бачу існування
Бо тільки в ньому бачу здійснення свого бажання.
Так дострибаю до небес,
Але тебе не буде там, мій Зевс,
Мабуть обличчя ти Аіда перейняв,
І тільки в пеклі я відчую твій шалений нрав,
І тільки після смерті я відчую пристрасть,
Бо тільки в пеклі нас чекає зустріч.
Тож я чекатиму коли той судний день прийде,
Аби раніше там не опинився ти!
І я чекатиму на тебе там.
Впізнаєш любу по моїм очам.

Немає коментарів:

Дописати коментар