середа, 26 березня 2014 р.

Інтимна лірика #3

Іноді не в рифму, іноді не зрозуміло про що...але мені все ясно, і лише я знаю про що тут написано ;)



Блакитний погляд - струмінь світла
Він лине так нестримно швидко
З твоїх очей кудись у простір
Затягує мене у невідомий вир

У виріє тієму пристрасть
І хить там криється, жага...
Та не потрапити мені вже більш, напевно
Під той холодний промінь твій

Не тільки я відводжу погляд
Тобі й не треба напрягати зір
Бодай я стала зовсім непомітна
Коли набрид тобі мій отвір

в людей не може все палати
Одвічний вогник загаса
І я не знаю, що зробити
Аби цікавість накормити ту сповна

Твій голос завжди дуже різний
А погляд не змінити на віка.
В очах то душу видно, але натомість
Ніхто не хо сприймати це й кричати "доля"

То наші души так мандрують скрізь тіла
А ти не хочеш все ніяк збагнути,
Що то тобі потрібна я

Немає коментарів:

Дописати коментар